Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 0 451 103 062
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
96
Diametru 1 [mm]
93
Diametru 2 [mm]
71
Diametru 3 [mm]
62
Înaltime [mm]
102
Filet de conectare
3/4" 16 UNF
Presiune de deschidere blocaj refulare [bar]
0,12
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2,5
Incarcare date...
LINDE
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
HOLDER
HOLDER
LOSENHAUSEN
BOMAG
KÄLBLE
DEUTZ-FAHR
MANITOU
KOLBENSCHMIDT
FORD
EATON
DAF
MERCEDES-BENZ
MASSEY FERGUSON
STEYR
STEYR
SULLAIR
UFI
UFI
HAMM
RENAULT
RENAULT TRUCKS
MONARK
LISTER
KOMATSU
HATZ
TEHO
WIX FILTERS
GMC
BOGE
FARYMAN
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
PEGASO
CLAAS
CROSLAND
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
SULLAIR
OPEL
CATERPILLAR
FOMOCO
KNECHT
COOPERS
PBR
PBR
PBR
BALDWIN
CHAMPION
CLAAS
FORD
FOMOCO
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
CHAMP
DELPHI
MFILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
TEHO
OEM
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
FRAM
FRAM
TECFIL
TECNOCAR
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
ACDelco
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.