Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 0 451 103 060
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
96
Înaltime [mm]
69
Filet de conectare
3/4" 16 UNF
Presiune de deschidere blocaj refulare [bar]
0,12
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1,2
Incarcare date...
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
CHRYSLER
CHRYSLER
TOYOTA
CHRYSLER
BOMAG
RENAULT
RENAULT
ATLAS COPCO
FORD
KOLBENSCHMIDT
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
FORD
CHRYSLER
DAF
GMC
GMC
GMC
DEUTZ-FAHR
CHRYSLER
CROSLAND
RENAULT
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
CHRYSLER
CROSLAND
GMC
CROSLAND
FIAT
LANCIA
AUTOBIANCHI
FORD
FIAT
LANCIA
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
DACIA
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
FORD
GMC
GMC
GMC
SAAB
RENAULT
RENAULT
FORD
COOPERS
PBR
PBR
BLMC
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
BLMC
SogefiPro
HENGST FILTER
FLEETGUARD
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
DELPHI
DELPHI
PURFLUX
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
CHRYSLER
DODGE
MITSUBISHI
CITROËN
KNECHT
FILTRON
FILTRON
FILTRON
FILTRON
OEM
DONALDSON
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ACDelco
MANN-FILTER
WIX FILTERS
GUD FILTERS
GUD FILTERS
MAZDA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.