Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 0 451 103 029
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
94
Diametru 1 [mm]
93
Diametru 2 [mm]
71
Diametru 3 [mm]
62
Înaltime [mm]
97
Filet de conectare
3/4" 16 UNF
Presiune de deschidere blocaj refulare [bar]
0,12
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
SEAT
SEAT
SEAT
RENAULT
SEAT
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
KOLBENSCHMIDT
CHRYSLER
MAZDA
CHRYSLER
TOYOTA
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
FORD
CITROËN
PEUGEOT
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FAUN
FORD
FORD
FORD
FAUN
LEYLAND
ISUZU
FORD
FORD
DAF
FORD
FORD
FORD
FORD
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
FORD
FORD
FORD
NISSAN
NISSAN
SCANIA
CHRYSLER
UFI
UFI
UFI
UFI
GMC
GMC
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
SUBARU
CROSLAND
CHRYSLER
CROSLAND
TEHO
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FORD
FORD
FORD
FORD
LINDE
FORD
FORD
FORD
FORD
CHRYSLER
CHRYSLER
FIAT
FIAT
CHRYSLER
CROSLAND
CROSLAND
FIAT
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FOMOCO
FORD
FORD
FOMOCO
FORD
FORD
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
GMC
FIAT
KÄSSBOHRER
SAAB
SAAB
SAAB
ISUZU
ISUZU
MASSEY FERGUSON
O & K
FORD
GMC
OPEL
CATERPILLAR
JOHN DEERE
COOPERS
COOPERS
PBR
BLMC
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
BLMC
SogefiPro
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
KNECHT
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
DELPHI
DELPHI
PURFLUX
PURFLUX
MITSUBISHI
ALCO FILTER
MITSUBISHI
MITSUBISHI
CHRYSLER
DODGE
MITSUBISHI
CITROËN
KNECHT
FILTRON
FILTRON
FILTRON
OEM
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
PURFLUX
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ACDelco
TECNOCAR
MANN-FILTER
WIX FILTERS
GUD FILTERS
COOPERS
MAZDA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.