Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 0 451 102 056
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
80
Diametru 1 [mm]
76
Diametru 2 [mm]
71
Diametru 3 [mm]
62
Înaltime [mm]
79
Filet de conectare
3/4" 16 UNF
Incarcare date...
KRAMER
KRAMER
KRAMER
BOMAG
OPEL
KOLBENSCHMIDT
MANITOU
DEUTZ-FAHR
LEYLAND
LEYLAND
LEYLAND
FOMOCO
DAF
FOMOCO
TOYOTA
TOYOTA
UFI
OPEL
OPEL
CROSLAND
MONARK
KRAMER
CROSLAND
LUCAS ELECTRICAL
INNOCENTI
TEHO
CARELLO
SUBARU
EATON
STEYR
LUCAS ELECTRICAL
CROSLAND
CROSLAND
MAPCO
FOMOCO
CROSLAND
GMC
CHEVROLET
LUCAS ELECTRICAL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
CLAAS
VAUXHALL
FORD
FOMOCO
FORD
BEDFORD
VAUXHALL
VAUXHALL
BEDFORD
GMC
VAUXHALL
CHEVROLET
BEDFORD
VAUXHALL
BEDFORD
VAUXHALL
BEDFORD
GMC
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
MOTRIO
SUBARU
ISUZU
OPEL
GMC
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
HAKO
GMC
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
GMC
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
DEUTZ-FAHR
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
KNECHT
KNECHT
KNECHT
COOPERS
PBR
PBR
PBR
LEYLAND
CHAMPION
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
LAUTRETTE
REO
KNECHT
KNECHT
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
MANITOU
UNIPART
UNIPART
UNIPART
AUSTIN
ROVER
UNIPART
AUSTIN
ROVER
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
KRAMER
KRAMER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
CHAMP
DELPHI
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
CHAMP
MFILTER
SPIDAN
SPIDAN
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
OEM
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
CHAMP
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
SOFIMA
ACDelco
CHAMP
STANDARD
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
OPEL
VAUXHALL
FORD
MANN-FILTER
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
COOPERS
GUD FILTERS
COOPERS
GUD FILTERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.