Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 586039
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune filet
UNF 3/4"-16
Diametru exterior
75
Diametru interior 1 [mm]
70
Diametru interior 2 [mm]
62
Înaltime [mm]
86
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Tip filtru
Filtru insurubabil
Incarcare date...
BOSCH
FORD
FORD
FORD
DENSO
NIPPARTS
FORD
MEAT & DORIA
FORD
FORD
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
CROSLAND
UFI
CROSLAND
UFI
FEBI BILSTEIN
TEHO
BOSCH
BOSCH
OEM
MAPCO
HOFFER
FORD
FORD
BLUE PRINT
MAHLE FILTER
P.B.R.
COOPERSFIAAM FILTERS
P.B.R.
COOPERSFIAAM FILTERS
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
DELPHI
LAUTRETTE
MECAFILTER
BOSCH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
KLARIUS
MANN-FILTER
UNICO FILTER
CHAMPION
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
FILTRON
FILTRON
FILTRON
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
FILTRON
ACDelco
COOPERS
COOPERS
MISFAT
GUD FILTERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.