Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 586029
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune filet
UNF 3/4
Diametru exterior
79
Diametru interior 1 [mm]
72
Diametru interior 2 [mm]
62,5
Înaltime [mm]
120
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2,5
Tip filtru
Filtru insurubabil
Incarcare date...
AUDI
SEAT
SKODA
BECK/ARNLEY
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
AUDI
SEAT
SKODA
VAG
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
BOSCH
MEAT & DORIA
CROSLAND
FEBI BILSTEIN
UFI
UFI
AUDI
SEAT
SKODA
VAG
TEHO
BECK/ARNLEY
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
HATZ
HATZ
OEM
MAPCO
AUDI
SEAT
SKODA
VAG
AUDI
SEAT
SKODA
VAG
HOFFER
AUDI
VAG
FILTRON
P.B.R.
COOPERSFIAAM FILTERS
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
LUCAS ELECTRICAL
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
MECAFILTER
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
KLARIUS
PUROLATOR
KLARIUS
CUMMINS
FLEETGUARD
MANN-FILTER
UNICO FILTER
CHAMPION
CHAMP
PURFLUX
CHAMPION
CHAMP
PURFLUX
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
FILTRON
FILTRON
BOSCH
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
FILTRON
COOPERS
COOPERS
COOPERS
MISFAT
MISFAT
GUD FILTERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.