Filtru ulei; Filtru, sistem hidraulic primar Marire poza

Filtru ulei; Filtru, sistem hidraulic primar

OEM: W 940/24
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
93
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
142
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
0,7
Cod articol al dispozitivului special recomandat
LS 9
Incarcare date...
KRAMER
CLAAS
LINDE
RENAULT TRUCKS
CLAAS
CLAAS
JCB
LINDE
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CLAAS
CLAAS
KRAMER
ALFA ROMEO
FRAD
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
JCB
CROSLAND
UFI
UFI
ANDORIA
GAZ
GAZ
GAZ
CATERPILLAR
CASE IH
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
CASE IH
MC CORMICK
MC CORMICK
FORD
FORD
TEHO
DONIT FILTER
CROSLAND
VOLVO
FORD
FORD
WIX FILTERS
CROSLAND
TEREX
FIAT
KOMATSU
MELROE
MICHIGAN
KOMATSU
MC CORMICK
MC CORMICK
FORD
FIAT
FORD
GENERAL MOTORS
O & K
SPERRY NEW HOLLAND
CROSLAND
BOMAG
LAND ROVER
ROVER
KNECHT
COOPERS
COOPERS
BALDWIN
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
BALDWIN
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
DIGÖMA
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
FORD
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
TJ FILTERS
MOTORCRAFT
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
UNIPART
GIF FILTER
GIF FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
LUBERFINER
UNICO FILTER
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
ARMAFILT
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
PUROLATOR
ACDelco
ACDelco
FRAM
LUBERFINER
FRAM
PZL SEDZISZOW
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
FILMAR
FILMAR
ASAS
ASAS
ALCO FILTER
ACDelco
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
OEM
WOODGATE
ACDelco
ACDelco
COOPERS
MISFAT
GUD FILTERS
RYCO
RYCO
COOPERS
COOPERS
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.