Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: W 920/80
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
93
Diametru interior 1 [mm]
63
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
97
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
BOSCH
ASHIKA
DENSO
ALFA ROMEO
KUBOTA
KUBOTA
KUBOTA
KUBOTA
KUBOTA
KUBOTA
KUBOTA
KUBOTA
KUBOTA
CROSLAND
UFI
CHRYSLER
MELROE
TEHO
WIX FILTERS
CROSLAND
MELROE
MELROE
KUBOTA
BALDWIN
CHAMPION
VIC
VIC
DIGÖMA
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
AMC Filter
LUCAS ELECTRICAL
LAUTRETTE
LAUTRETTE
BOSCH
TJ FILTERS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
UNIPART
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
REFORM
AMC Filter
PUROLATOR
MOPAR PARTS
PUROLATOR
MOPAR PARTS
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
PURFLUX
CHAMP
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BOSCH
CHAMP
FRAM
FRAM
TECNOCAR
ASAS
ASAS
ASAS
AMC Filter
MOTAQUIP
OEM
ACDelco
ACDelco
RYCO
GUD FILTERS
COOPERS
GUD FILTERS
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.