Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: W 719/5
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
123
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2,5
Cod articol al dispozitivului special recomandat
LS 7
Incarcare date...
KRAMER
LINDE
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
VAG
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
WARTBURG
PORSCHE
BOMAG
BOMAG
VAG
O & K
PEUGEOT
LANZ
DEUTZ-FAHR
KRAMER
DEUTZ-FAHR
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
NISSAN
FEBI BILSTEIN
UFI
UFI
UFI
FRAD
MONARK
TEHO
DONIT FILTER
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
VALEO
HAKO
MAPCO
LUCAS ELECTRICAL
CROSLAND
SUZUKI
SULLAIR
MAGNETI MARELLI
HAKO
HOFFER
HOFFER
LIEBHERR
RENAULT
RENAULT
GENERAL MOTORS
ATLAS WEYHAUSEN
PORSCHE
BOSCH
A.L. FILTER
JOHN DEERE
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
BALDWIN
P.B.R.
VIC
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
DIGÖMA
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
LUCAS ELECTRICAL
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
ELOFIC
TJ FILTERS
TJ FILTERS
TJ FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
GIF FILTER
UNIPART
GIF FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
CITROËN
ARMAFILT
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
FILTRON
BOSCH
BOSCH
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
CHAMP
LUBERFINER
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
CHAMP
CHAMP
LUBERFINER
PZL SEDZISZOW
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
OEM
WOODGATE
ACDelco
ACDelco
ACDelco
COOPERS
MISFAT
COOPERS
RYCO
GUD FILTERS
FIL FILTER
MAZDA
MAZDA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.