Filtru ulei; Filtru hidraulic, cutie de viteze automata; Filtru, sistem hidraulic primar Marire poza

Filtru ulei; Filtru hidraulic, cutie de viteze automata; Filtru, sistem hidraulic primar

OEM: W 719/4
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
123
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2,5
Cod articol al dispozitivului special recomandat
LS 7
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BOSCH
BOSCH
CASE IH
FORD
KUBOTA
KUBOTA
VOLVO
VOLVO
VOLVO
CROSLAND
CROSLAND
FRAD
CASE IH
CASE IH
CASE IH
VM
TEHO
DONIT FILTER
FORD
FORD
WIX FILTERS
CITROËN
O & K
GENERAL MOTORS
BOSCH
BOSCH
ACDelco
BALDWIN
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
GIF FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
JOHN DEERE
FLEETGUARD
FLEETGUARD
LUBERFINER
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
AMC Filter
TEHO
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
CHAMP
FRAM
LUBERFINER
CHAMP
LUBERFINER
PZL SEDZISZOW
TECNOCAR
TECNOCAR
CASE IH
ACDelco
ALCO FILTER
ASAS
OEM
ACDelco
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.