Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: W 719/30 (10)
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
123
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2,5
Unitate de calitate
aparat de inpachetat
Incarcare date...
BECK/ARNLEY
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
VAG
BOSCH
MEAT & DORIA
KUBOTA
CROSLAND
FEBI BILSTEIN
UFI
CROSLAND
UFI
TEHO
HATZ
HATZ
VALEO
MAPCO
MAGNETI MARELLI
HOFFER
BLUE PRINT
P.B.R.
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
LUCAS ELECTRICAL
LAUTRETTE
BOSCH
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
UNIPART
GIF FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
KUBOTA
PUROLATOR
FLEETGUARD
UNICO FILTER
CHAMP
PURFLUX
CHAMP
PURFLUX
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
FILTRON
FILTRON
BOSCH
BOSCH
FRAM
FRAM
K&N Filters
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ASAS
ALCO FILTER
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
LINDE
OEM
COOPERS
COOPERS
MISFAT
MISFAT
GUD FILTERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.