Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: H 813/1 x
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
72
Diametru interior [mm]
32
Diametru interior 1 [mm]
32
Înaltime [mm]
88
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FORD
GENERAL MOTORS
FORD
MASSEY FERGUSON
LISTER
LISTER
CROSLAND
UFI
PERKINS
PERKINS
FRAD
INNOCENTI
JCB
JCB
INNOCENTI
INNOCENTI
CROSLAND
CROSLAND
DONIT FILTER
CROSLAND
LUCAS ELECTRICAL
CARELLO
INNOCENTI
FORD
CROSLAND
TEHO
SUNBEAM
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
BOSCH
ASTON MARTIN
P.B.R.
JCB
ACDelco
JCB
ACDelco
COOPERS
FRAM
FRAM
FRAM
TEHO
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
KNECHT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
ACDelco
TJ FILTERS
TJ FILTERS
GUD FILTERS
COOPERS
GUD FILTERS
COOPERS
COOPERS
UNIPART
COOPERS
COOPERS
GUD FILTERS
OEM
PURFLUX
MISFAT
PUROLATOR
CHAMP
FLEETGUARD
GIF FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
FIL FILTER
ARMAFILT
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
BALDWIN
CHAMP
LUBERFINER
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
QUINTON HAZELL
RYCO
RYCO
RYCO
SOFIMA
MOTAQUIP
WOODGATE
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.