Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: H 12 110/3
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
120
Diametru interior [mm]
13,4
Diametru interior 1 [mm]
56
Înaltime [mm]
248
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
UFI
MONARK
MONARK
DT
DT
CASE IH
FEBI BILSTEIN
KAELBLE
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
TEHO
FRAD
KÄSSBOHRER
CROSLAND
CROSLAND
GENERAL MOTORS
ACDelco
KNECHT
KNECHT
KNECHT
COOPERS
FRAM
TEHO
DIGÖMA
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
ELOFIC
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
GUD FILTERS
OEM
MISFAT
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
LUBERFINER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
ARMAFILT
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
MAHLE FILTER
BALDWIN
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
SOFIMA
SCT Germany
WOODGATE
PZL SEDZISZOW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.