Filtru ulei; Filtru hidraulic, cutie de viteze automata; Filtru hidraulic, sistem directie Marire poza

Filtru ulei; Filtru hidraulic, cutie de viteze automata; Filtru hidraulic, sistem directie

OEM: H 1032
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
100
Diametru interior [mm]
19
Diametru interior 1 [mm]
19
Înaltime [mm]
126
Incarcare date...
BMW
BMW
CUMMINS
THERMO KING
CASE IH
CASE IH
BOSCH
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CASE IH
CASE IH
HYSTER
HYSTER
CASE IH
UFI
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
WIX FILTERS
WIX FILTERS
CROSLAND
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
TEHO
WIX FILTERS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
TALBOT
GENERAL MOTORS
FIAT
ALLIS-CHALMERS
FIAT
ALLIS-CHALMERS
FIAT
ALLIS-CHALMERS
HYSTER
BUESSING
FIAT
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
ASAS
COOPERS
COOPERS
CUMMINS
CUMMINS
FRAM
BALDWIN
CUMMINS
FRAM
CUMMINS
HENGST FILTER
KNECHT
KNECHT
KNECHT
ELOFIC
COOPERSFIAAM FILTERS
CUMMINS
CUMMINS
COOPERS
COOPERS
OEM
COOPERS
PUROLATOR
MISFAT
PURFLUX
LUBERFINER
LUBERFINER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
GIF FILTER
LUBERFINER
LUBERFINER
ALCO FILTER
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
TECNOCAR
MAHLE FILTER
LUBERFINER
PUROLATOR
PUROLATOR
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
BALDWIN
ACDelco
PUROLATOR
BALDWIN
SOFIMA
ACDelco
ACDelco
CASE IH
WOODGATE
WOODGATE
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.