Filtru ulei Marire poza
Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 26-0074
Cod webshop: W02309173
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 9.23 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Tip filtru
Filtru insurubabil
Înaltime [mm]
84,5
Diametru exterior 1 [mm]
78,5
Dimensiune filet
M18x1,5
Incarcare date...
OEM
SAAB
OPEL
KNECHT
KNECHT
OEM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
TEHO
SCANIA
FORD
FORD
OPEL
CHRYSLER
WIX FILTERS
OPEL
OPEL
OPEL
RENAULT
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
OPEL
OPEL
OPEL
BUICK
HOLDEN
GMC
HOLDEN
OPEL
GMC
OPEL
VAUXHALL
DAEWOO
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
HOLDEN
DAEWOO
HOLDEN
GMC
DAEWOO
ZAZ
BALDWIN
GMC
CHEVROLET
MOTORCRAFT
PBR
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
CHAMPION
SogefiPro
SogefiPro
CHAMPION
CLEANFILTERS
UNIPART
HENGST FILTER
HOLDEN
HERTH+BUSS JAKOPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
DONALDSON
DELPHI
PURFLUX
MOTORCRAFT
AMC
CITROËN
PEUGEOT
KNECHT
MAHLE FILTER
FILTRON
FILTRON
OEM
DONALDSON
PUROLATOR
FRAM
CHAMPION
FRAM
TECNOCAR
ALCO FILTER
OPEL
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
WESFIL
HOLDEN
ACKERMANN
PURFLUX
ACDelco
RYCO
RYCO
GUD FILTERS
COOPERS
BOSCH
MAXGEAR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.