Filtru ulei Marire poza
Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 0451103276
Cod webshop: W02744088
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 11.83 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru [mm]
68
Diametru 1 [mm]
65
Diametru 2 [mm]
62
Diametru 3 [mm]
53
Înaltime [mm]
86
Filet de conectare
3/4" 16 UNF
Presiune de deschidere blocaj refulare [bar]
0,12
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
SUZUKI
SUZUKI
DAIHATSU
TOYOTA
DAIHATSU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
TOYOTA
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
HOLDEN
TOYOTA
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
GMC
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
CROSLAND
UFI
WIX FILTERS
PERKINS
FIAT
FIAT
FIAT
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
PERKINS
TOYOTA
NISSAN
BALDWIN
PBR
VIC
CHAMPION
VIC
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
BOSCH
PERKINS
SogefiPro
SogefiPro
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
VAUXHALL
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
PURFLUX
NISSAN
KNECHT
FILTRON
FILTRON
OEM
FRAM
FRAM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
COOPERS
NISSAN
GUD FILTERS
RYCO
BOSCH
MAXGEAR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.