chit protectie praf,amortizor

chit protectie praf,amortizor

OEM: 11-27079-SX
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
0,184
Incarcare date...
BENDIX
MEYLE
MEYLE
BILSTEIN
BILSTEIN
BILSTEIN
OEM
STELLOX
STELLOX
STELLOX
STELLOX
JP GROUP
JP GROUP
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SWAG
SWAG
SWAG
SWAG
SWAG
SWAG
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
NK
NK
RUVILLE
KAGER
KAGER
KAGER
SPIDAN
SPIDAN
BOGE
BOGE
BOGE
SACHS
SACHS
KYB
KYB
KYB
KYB
KYB
KYB
MONROE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
BILSTEIN
BILSTEIN
BILSTEIN
METZGER
Cellasto®
Cellasto®
Cellasto®
METZGER
METZGER
METZGER
TRW
TRW
TRW
TRW
TRW
TRW
TRW
HUTCHINSON
HUTCHINSON
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
VW
MONROE
MONROE
MONROE
VAICO
SKF
SKF
SKF
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.