Chit reparatie, brat Marire poza

Chit reparatie, brat

OEM: R3436
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
95
Înaltime [mm]
73
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
SAMPA
PE Automotive
PE Automotive
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MEYLE
BENDIX
ST-TEMPLIN
LEMFÖRDER
AUTOMEGA
VAICO
VEMO
AUTOMEGA
SWAG
TOPRAN
SPIDAN
AUTOMEGA
JP GROUP
OCAP
FORD
VW
FEBI BILSTEIN
ST-TEMPLIN
SASIC
ROTA
SASIC
MALÒ
LEMFÖRDER
A.B.S.
FORD
AUTOMEGA
LUO'S
MAPCO
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
MAPCO
SPIDAN
SPIDAN
JP GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
CAUTEX
BIRTH
METZGER
HUTCHINSON
BSG
KÜHLER SCHNEIDER
CORTECO
CORTECO
SEM LASTIK
SIDEM
KAMOKA
FORD
BUGIAD
BUGIAD
BSG
BUGIAD
DENCKERMANN
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
FLENNOR
KAWE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
MOOG
OEM
INDELDIS KX 7
DELPHI
VAICO
VEMO
MOOG
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.