Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: N754-02
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
ADN18653
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
4,260
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
FEBI BILSTEIN
VEMA
VEMA
NOR
KLOKKERHOLM
FRAP
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
SPIDAN
SPIDAN
SIDEM
SIDEM
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
METZGER
ASHIKA
NISSAN
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
OCAP
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RTS
RTS
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
JAPKO
ASHIKA
IPS Parts
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
TRW
TRW
NISSAN
TRW
MONROE
MONROE
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
OEM
MOOG
MOOG
QUINTON HAZELL
QH Talbros
JAPANPARTS
MGA
MGA
KAVO PARTS
KSP
KAWE
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI
INDELDIS KX 7
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.