Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: N754-01
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
ADN18639
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
deasupra
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
1,540
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
PEX
PEX
FEBI BILSTEIN
NISSAN
VEMA
VEMA
NOR
KLOKKERHOLM
A.B.S.
NISSAN
A.B.S.
FRAP
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
SPIDAN
SPIDAN
SIDEM
NISSAN
SIDEM
SPIDAN
NISSAN
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
NK
NK
NK
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
METZGER
METZGER
OCAP
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
METZGER
METZGER
RUVILLE
NISSAN
RUVILLE
RTS
RTS
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
COMLINE
COMLINE
METZGER
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
TRW
TRW
NISSAN
TRW
NISSAN
MONROE
MONROE
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
NPS
OEM
MOOG
MOOG
NISSAN
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
555
MGA
MGA
KAVO PARTS
KSP
KAWE
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI
FAI AutoParts
INDELDIS KX 7
DELPHI
NISSAN
DELPHI
VEMO
VEMO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.