Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: N753-21
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
fata stanga
Numar articol par
ADN186101
Tip legatura
brat suspensie
Material
tabla de otel
Greutate (în kg)
4,610
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
ASHUKI
KLOKKERHOLM
MAPCO
A.B.S.
NISSAN
A.B.S.
VEMA
FRAP
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MEYLE
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
SPIDAN
SPIDAN
SIDEM
NISSAN
FEBI BILSTEIN
SPIDAN
NK
sbs
NK
sbs
MAPCO
MAPCO
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
METZGER
SPIDAN
NISSAN
SPIDAN
METZGER
METZGER
METZGER
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
ASHIKA
JAPKO
OCAP
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
METZGER
KAGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
REINZ
RTS
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COMLINE
METZGER
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
JAPKO
JAPKO
ASHIKA
ASHIKA
IPS Parts
YAMATO
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
OEM
MOOG
MOOG
QUINTON HAZELL
QH Talbros
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MGA
KAVO PARTS
KAWE
KAVO PARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
FAI AutoParts
FAI
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.