Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: K702-01
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Articol extins/Info extins 2
cu articulatii sferice
Greutate (în kg)
1,010
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
KLOKKERHOLM
KAISHIN
PEX
FRAP
VEMA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
DAEWOO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
SUZUKI
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
MEYLE
SUZUKI
SUZUKI
SPIDAN
DAEWOO
SUZUKI
DAEWOO
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
DAEWOO
DAEWOO
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SPIDAN
NK
sbs
NK
sbs
METZGER
METZGER
MEYLE
OCAP
ASHIKA
ASHIKA
SUZUKI
DAEWOO
JAPKO
SASIC
KSP
SIDEM
SUZUKI
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
METZGER
SIDEM
DAEWOO
RUVILLE
DAEWOO
RUVILLE
SUZUKI
RUVILLE
DAEWOO
RTS
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BIRTH
COMLINE
COMLINE
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SOLID AUTO (UK)
NPS
MOOG
DAEWOO
FIRST LINE
FLENNOR
OPTIMAL
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
SUZUKI
OEM
MONROE
MONROE
MONROE
NIPPARTS
MOOG
QUINTON HAZELL
QH Talbros
NPS
MGA
KAVO PARTS
KAWE
KAVO PARTS
FAI
METZGER
MOOG
MOOG
SUZUKI
MOOG
SUZUKI
DELPHI
DELPHI
SUZUKI
DAEWOO
VEMO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.