Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: H584-15
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
ADH28666
Culoare
negru
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
6,45
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
PEX
PEX
VEMA
VEMA
VEMA
A.B.S.
HONDA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
KLOKKERHOLM
NOR
MEYLE
MEYLE
MEYLE
OCAP
SPIDAN
HONDA
SPIDAN
SIDEM
HONDA
SIDEM
MAPCO
MAPCO
MAPCO
NK
sbs
NK
sbs
NK
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
METZGER
METZGER
KLOKKERHOLM
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
SIDEM
KAGER
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RTS
RTS
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COMLINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
NPS
OEM
METZGER
MOOG
HONDA
MOOG
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
HONDA
NIPPARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MOOG
MOOG
HONDA
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KSP
KAWE
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI
FAI AutoParts
FAI
INDELDIS KX 7
DELPHI
HONDA
DELPHI
DELPHI
VEMO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.