Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 1473-6101
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Culoare
negru
Spirala conica
1/6
Material
otel
Dimensiune conus [mm]
12,4
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Articol extins/Info extins 2
cu articulatii sferice
Greutate (în kg)
2,73
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
OCAP
PEX
OEM
NOR
VEMA
FRAP
A.B.S.
BIRTH
BIRTH
LEMFÖRDER
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
SIDEM
SPIDAN
SPIDAN
SIDEM
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
NK
sbs
METZGER
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
METZGER
METZGER
ASHIKA
NISSAN
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
SASIC
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
KAGER
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
RTS
BLUE PRINT
BORG & BECK
BIRTH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
METZGER
FIRST LINE
FLENNOR
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
JAPKO
JAPKO
ASHIKA
ASHIKA
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
TRW
TRW
NISSAN
MONROE
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
MOOG
MOOG
QUINTON HAZELL
QH Talbros
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MGA
KAVO PARTS
KSP
KAWE
FAI AutoParts
FAI
INDELDIS KX 7
DELPHI
DELPHI
DELPHI
VEMO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.