Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 1473-4002
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Culoare
negru
Material
otel
Tip legatura
brat suspensie
Greutate (în kg)
2,8
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
KSP
PEX
PEX
OEM
A.B.S.
TOYOTA
VEMA
VEMA
FEBI BILSTEIN
TOYOTA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MEYLE
MEYLE
LEMFÖRDER
SIDEM
SIDEM
TOYOTA
SPIDAN
SPIDAN
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
JP GROUP
MAPCO
MAPCO
NK
sbs
METZGER
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
SASIC
RTS
RTS
OCAP
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
TOYOTA
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
BORG & BECK
BORG & BECK
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
TRW
TOYOTA
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAWE
FAI AutoParts
FAI
INDELDIS KX 7
METZGER
NPS
DELPHI
DELPHI
TOYOTA
MOOG
MOOG
TOYOTA
VEMO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.