Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 1470-3003
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
fata stanga
Numar articol par
ADM58641
Partea de montare
partea de jos
Tip legatura
brat suspensie
Greutate (în kg)
3,680
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
ASHUKI
OEM
ASHUKI
A.B.S.
A.B.S.
MAZDA
FRAP
KLOKKERHOLM
NOR
KLOKKERHOLM
MEYLE
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
MAPCO
MAPCO
NK
sbs
NK
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
METZGER
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
ASHIKA
JAPKO
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
BORG & BECK
BORG & BECK
JAPANPARTS
BIRTH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAZDA
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
YAMATO
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MONROE
MONROE
NPS
MOOG
MOOG
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KSP
KAWE
KAVO PARTS
KAWE
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.