Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 1470-1105
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
ADC48642
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
3,550
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
PEX
PEX
OEM
ASHUKI
A.B.S.
VEMA
VEMA
LEMFÖRDER
FAI
MEYLE
MEYLE
KLOKKERHOLM
NOR
MITSUBISHI
FEBI BILSTEIN
MITSUBISHI
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
MAPCO
NK
sbs
NK
sbs
METZGER
METZGER
METZGER
ASHIKA
ASHIKA
SIDEM
MITSUBISHI
MITSUBISHI
JAPKO
JAPKO
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
OCAP
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
MITSUBISHI
BIRTH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
MONROE
MONROE
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PROTON
MITSUBISHI
PROTON
METZGER
METZGER
METZGER
MOOG
MOOG
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
MGA
MGA
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KSP
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.