Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

RTS
OEM: 96-90605-1
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
partea de jos
Articol extins/Info extins 2
cu articulatie de sarcina/ghidare
Numar pistoane
3
Diametru 1/Diametru 2 [mm]
17,5-16,5
Material
tabla de otel
Greutate (în kg)
2,93
Incarcare date...
LEMFÖRDER
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
KAPIMSAN
KAPIMSAN
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
PEX
VEMA
VEMA
FEBI BILSTEIN
MAPCO
MAPCO
DYS
DYS
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
VEMA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FRAP
SERCA
SERCA
TOPRAN
TOPRAN
AUTOMEGA
SIDEM
TALOSA
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
AEC
NK
NK
AEC
NK
SWAG
SWAG
SWAG
MEYLE
MEYLE
MEYLE
TRISCAN
TRISCAN
CECAUTO
KAGER
KAGER
SASIC
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
FORD USA
FORD USA
OEM
FORD USA
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
MOOG
MOOG
FLENNOR
FLENNOR
METZGER
REDAELLI RICAMBI
FP DIESEL
FORTUNE LINE
FP DIESEL
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
IR
IR
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
FAI AutoParts
FAI AutoParts
JP GROUP
JP GROUP
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO
CITROEN/PEUGEOT
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.