Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: FCA6173
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip legatura
brat suspensie
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
OCAP
PEX
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
TALOSA
MEYLE
LEMFÖRDER
SIDEM
SPIDAN
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
JP GROUP
JP GROUP
MAPCO
MAPCO
NK
sbs
GSP
METZGER
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
SASIC
RTS
KLOKKERHOLM
SWAG
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
RUVILLE
RTS
DITAS
BLUE PRINT
BIRTH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
OEM
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
UNIPART
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
TRW
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
METZGER
SOLID AUTO (UK)
NPS
DELPHI
MOOG
UNIPART
VAICO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.