Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 10172-PCS-MS
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
punte fata
Partea de montare
partea de jos
Partea de montare
stanga
Partea de montare
dreapta
Incarcare date...
OSSCA
FEBI BILSTEIN
BENDIX
OCAP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MEYLE
LEMFÖRDER
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
MEYLE
MEYLE
ASHUKI
PEX
PEX
PEX
DIEDERICHS
VEMA
VEMA
SEAT
VW (FAW)
SEAT
SEAT
MAPCO
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
FRAP
FORMPART
TALOSA
AUTOMEGA
SWAG
SWAG
SWAG
3RG
3RG
3RG
ALANKO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
SIDEM
SIDEM
SIDEM
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
LUO'S
SASIC
SASIC
RTS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
METZGER
SASIC
RUVILLE
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
RTS
RTS
KAMOKA
KAMOKA
SIDEM
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
COMLINE
COMLINE
COMLINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
DELPHI
VAICO
MOOG
MOOG
RIW
RIW
RIW
DEEZA
DEEZA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.