Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: ADT386156
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
ADT386157
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
3,560
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASVA
ASVA
ASVA
ASVA
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
ASHUKI
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
TALOSA
MEYLE
SOMORA
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
SPIDAN
SPIDAN
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FEBI BILSTEIN
SIDEM
SIDEM
SPIDAN
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
JP GROUP
JP GROUP
NK
NK
MAPCO
MAPCO
GSP
STELLOX
SPIDAN
METZGER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
MAXGEAR
JAPKO
SASIC
RTS
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
KAMOKA
KAMOKA
SASIC
RUVILLE
AYD
AYD
DITAS
OEM
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
JAPANPARTS
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
KAWE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
JAPKO
JAPKO
ASHIKA
ASHIKA
IPS Parts
YAMATO
YAMATO
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MDR
MDR
MDR
NIPPARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MGA
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
NPS
ASHUKI
FEBEST
DELPHI
DELPHI
RIW
RIW
RIW
RIW
RIW
MOOG
MOOG
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.