Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: ADN186120
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
ADN186119
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
3,160
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASVA
FEBEST
BENDIX
OCAP
ASMETAL
ASHUKI
ASHUKI
SOMORA
A.B.S.
VEMA
3RG
MEYLE
UNIGOM
UNIGOM
TALOSA
FRAP
FORMPART
FORMPART
FORMPART
SPIDAN
SPIDAN
SIDEM
MASTER-SPORT
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
NK
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
MAPCO
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
STELLOX
METZGER
MAGNETI MARELLI
ORIGINAL IMPERIUM
ASHIKA
JAPKO
ASHIKA
JAPKO
SASIC
STELLOX
STELLOX
SWAG
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
AYD
RTS
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
KAMOKA
OEM
BORG & BECK
BORG & BECK
FENOX
JAPANPARTS
BIRTH
JAPANPARTS
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
FENOX
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
G.U.D
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
KEY PARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MDR
MDR
NPS
FEBEST
FEBEST
MOOG
RIW
RIW
RIW
MGA
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.