Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: ADN186103
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
ADN186105
Material
otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
5,3
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CAUTEX
BENDIX
OCAP
ASMETAL
DIEDERICHS
DIEDERICHS
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
DIEDERICHS
DIEDERICHS
MEYLE
MEYLE
TOPRAN
A.B.S.
A.B.S.
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FRAP
VEMA
VEMA
BIRTH
BIRTH
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
3RG
3RG
MAPCO
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
UNIGOM
TALOSA
SASIC
JP GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
NK
NK
NK
KLOKKERHOLM
NISSAN
NISSAN
OPEL
NISSAN
NISSAN
RENAULT
TALOSA
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
MAPCO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
SIDEM
TOPRAN
ASHIKA
MAXGEAR
JAPKO
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
BOGE
BOGE
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RTS
AYD
AYD
KAMOKA
DITAS
OEM
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
JAPANPARTS
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DITAS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
KAWE
OPTIMAL
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
KEY PARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MDR
MDR
NPS
NIPPARTS
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MOOG
RIW
RIW
RIW
RIW
FARE SA
KAVO PARTS
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.