Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: ADM58694
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Culoare
negru
Material
otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
partea de jos
Greutate (în kg)
2,69
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
FEBEST
OCAP
OCAP
CAUTEX
CAUTEX
ASMETAL
DIEDERICHS
DIEDERICHS
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MALÒ
STARLINE
STARLINE
A.B.S.
A.B.S.
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
MASTER-SPORT
SIDEM
MEYLE
FRAP
SIDEM
TALOSA
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SIDEM
MAPCO
MAPCO
STELLOX
METZGER
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
JAPKO
SASIC
STELLOX
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
KAGER
KAGER
RTS
AYD
AYD
AYD
KAMOKA
KAMOKA
OEM
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
JAPANPARTS
FENOX
FENOX
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
DJ PARTS
DJ PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
FIRST LINE
FIRST LINE
MOOG
MOOG
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
RIW
RIW
RIW
RIW
RIW
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
G.U.D
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
KEY PARTS
KEY PARTS
MONROE
MONROE
NPS
ASHUKI
ASHUKI
MDR
NIPPARTS
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
KAVO PARTS
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.