Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: ADM58666
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
ADM58667
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
4,739
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
ASVA
ASVA
ASVA
ASVA
FEBEST
OCAP
FARE SA
DIEDERICHS
DIEDERICHS
A.B.S.
VEMA
VEMA
FRAP
KLOKKERHOLM
MEYLE
LEMFÖRDER
FORMPART
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
TALOSA
TALOSA
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
SPIDAN
SPIDAN
NK
SIDEM
MAPCO
STELLOX
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
MAXGEAR
MAXGEAR
JAPKO
ASHIKA
JAPKO
SASIC
STARLINE
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
KAGER
AYD
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
DITAS
OEM
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
BORG & BECK
BORG & BECK
JAPANPARTS
MAZDA
BIRTH
JAPANPARTS
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
FENOX
FENOX
COMLINE
BIRTH
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
YAMATO
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
KEY PARTS
KEY PARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
NPS
NPS
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
MDR
MOOG
MDR
RIW
FEBEST
FEBEST
FEBEST
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MGA
KAVO PARTS
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.