Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 301 848
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Material
tabla de otel
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Articol extins/Info extins 2
cu articulatie de sarcina/ghidare
Numar articol par
301 849
Incarcare date...
RTS
BENDIX
BENDIX
Metalcaucho
Metalcaucho
OCAP
CAUTEX
CAUTEX
ASMETAL
FORD
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORD
FORD
FORD
MAXGEAR
FORMPART
FORD
FARE SA
FARE SA
VEMA
A.B.S.
ASVA
ASVA
A.B.S.
SASIC
SASIC
PROFIT
PROFIT
KLOKKERHOLM
A.B.S.
OEM
3RG
MAPCO
UNIGOM
UNIGOM
TALOSA
TALOSA
KRAFT AUTOMOTIVE
NK
3RG
SWAG
SWAG
SWAG
GSP
METZGER
METZGER
METZGER
STELLOX
METZGER
MAPCO
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
SASIC
SASIC
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
SASIC
RTS
AYD
DITAS
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
FENOX
COMLINE
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
FIRST LINE
MOOG
MOOG
KAWE
FLENNOR
FLENNOR
RIW
RIW
RIW
RIW
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
TRW
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
STC
STC
DELPHI
FARE SA
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.