Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 107 106
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Material
tabla de otel
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Incarcare date...
KLOKKERHOLM
OSSCA
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
TRUCKTECHNIC
OCAP
OCAP
OEM
FORMPART
MEYLE
MEYLE
MEYLE
DIEDERICHS
DIEDERICHS
VEMA
VEMA
VEMA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
TALOSA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
SWAG
SWAG
3RG
3RG
3RG
SWAG
ALANKO
ALANKO
SIDEM
SIDEM
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
MAPCO
NK
NK
MAPCO
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
EUROBRAKE
ASAM
MAXGEAR
RTS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
METZGER
METZGER
SASIC
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
AYD
AYD
AYD
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
RIW
RIW
RIW
BIRTH
BIRTH
BUGIAD
BUGIAD
BUGIAD
LYNXauto
FENOX
COMLINE
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FARE SA
FARE SA
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
MGA
MGA
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FARE SA
FARE SA
VAICO
VAICO
VAICO
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.