Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: FL818-G
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Partea de montare
pe ambele parti
Tip legatura
brat suspensie
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Articol extins/Info extins 2
fara articulatie de sarcina/ghidare
Material
tabla de otel
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ZF Parts
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
MEYLE
MEYLE
PEX
PEX
ASHUKI
ASHUKI
DEEZA
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
FRAP
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
AUTOMEGA
SWAG
SWAG
SWAG
SWAG
SWAG
3RG
3RG
3RG
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
SPIDAN
NK
SIDEM
SIDEM
SPIDAN
SPIDAN
SIDEM
SIDEM
METZGER
METZGER
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
METZGER
METZGER
SEAT
SKODA
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
RTS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
KAGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
KLOKKERHOLM
RTS
RTS
ASHUKI
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
BUGIAD
BUGIAD
BUGIAD
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
OEM
FORTUNE LINE
OPTIMAL
TRW
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DEEZA
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
DELPHI
VAICO
VEMO
VAICO
VEMO
VAICO
VEMO
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.