Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 84 92 9931
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
84 92 9932
Culoare
negru
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
3,07
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
ASVA
ASVA
FEBEST
ASVA
ASVA
FEBEST
OCAP
ASHUKI
DIEDERICHS
FORMPART
FORMPART
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
FEBI BILSTEIN
MEYLE
FRAP
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
FORMPART
FORMPART
SPIDAN
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SPIDAN
JP GROUP
NK
SPIDAN
SPIDAN
NK
MAPCO
MAPCO
STELLOX
METZGER
MAGNETI MARELLI
KLOKKERHOLM
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
ASHIKA
JAPKO
SASIC
SIDEM
SIDEM
OEM
TRISCAN
SIDEM
KAMOKA
STARLINE
SIDEM
SIDEM
AYD
RUVILLE
BORG & BECK
BORG & BECK
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
OPTIMAL
JAPKO
ASHIKA
YAMATO
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
TRW
TRW
KEY PARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MDR
MDR
MDR
MDR
QUINTON HAZELL
QH Talbros
JAPANPARTS
NPS
NPS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
RIW
RIW
MOOG
DELPHI
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.