Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 82 94 2615
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
82 94 2616
Material
otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
4,61
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASVA
ASVA
ASVA
ASVA
BENDIX
OCAP
ASHUKI
ASHUKI
DIEDERICHS
KLOKKERHOLM
A.B.S.
VEMA
FRAP
LEMFÖRDER
MEYLE
TALOSA
JP GROUP
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
FORMPART
SPIDAN
SPIDAN
SIDEM
FEBI BILSTEIN
SPIDAN
NK
MALÒ
MAPCO
MAPCO
GSP
STELLOX
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
STELLOX
SPIDAN
METZGER
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
JAPKO
ASHIKA
JAPKO
OEM
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
SASIC
RTS
RUVILLE
RTS
AYD
RUVILLE
KAMOKA
KAMOKA
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
JAPANPARTS
BIRTH
JAPANPARTS
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
JAPKO
JAPKO
ASHIKA
ASHIKA
G.U.D
IPS Parts
YAMATO
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KEY PARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MDR
MDR
MDR
MDR
NPS
NPS
ASHUKI
MOOG
RIW
RIW
RIW
PATRON
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MGA
KAVO PARTS
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.