Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 81 60 0001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
81 60 0002
Filet exterior (mm)
M12 x 1,25
Culoare
negru
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
partea de jos
Greutate (în kg)
2,670
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASVA
ASVA
ASVA
FEBEST
BENDIX
OCAP
ASHUKI
ASHUKI
STARLINE
DIEDERICHS
A.B.S.
FRAP
VEMA
PROFIT
MEYLE
LEMFÖRDER
MAPCO
UNIGOM
UNIGOM
TALOSA
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
SAKURA
SIDEM
SPIDAN
TOYOTA
JP GROUP
JP GROUP
MAPCO
NK
NK
NK
STELLOX
METZGER
MAPCO
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
MAXGEAR
JAPKO
STELLOX
OCAP
KLOKKERHOLM
OEM
TRISCAN
KAGER
SASIC
STARLINE
AYD
RTS
RUVILLE
RTS
AYD
RUVILLE
RUVILLE
KAMOKA
DITAS
DITAS
BORG & BECK
FENOX
BIRTH
JAPANPARTS
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
FENOX
COMLINE
BIRTH
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DITAS
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
OPTIMAL
G.U.D
IPS Parts
YAMATO
YAMATO
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
MONROE
MONROE
MDR
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FARE SA
MGA
KAVO PARTS
FAI AutoParts
NPS
DELPHI
RIW
RIW
RIW
MOOG
FARE SA
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.