Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 74 73 0008
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
74 73 0007
Culoare
negru
Material
fonta
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
dreapta
Greutate (în kg)
4,8
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KLOKKERHOLM
SOMORA
OCAP
BENDIX
Metalcaucho
Metalcaucho
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
STARLINE
FARE SA
FARE SA
OCAP
OCAP
OCAP
DIEDERICHS
DIEDERICHS
MEYLE
VEMA
FEBI BILSTEIN
REDAELLI RICAMBI
A.B.S.
CAUTEX
FRAP
BIRTH
BIRTH
PROFIT
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
3RG
ALANKO
ALANKO
SIDEM
MASTER-SPORT
UNIGOM
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
KLAXCAR FRANCE
MAPCO
NK
ALFA ROMEO
NK
NK
METZGER
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
MALÒ
MALÒ
MAXGEAR
OEM
SIDEM
TRISCAN
KAGER
KAMOKA
KAMOKA
SASIC
RUVILLE
RTS
AYD
RUVILLE
RUVILLE
KAMOKA
RIW
RIW
RIW
MOOG
MOOG
MOOG
BORG & BECK
BIRTH
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
TRW
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
MGA
FAI AutoParts
STC
STC
DELPHI
FARE SA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.