Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 74 73 0001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
74 73 0003
Material
otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
stanga
Greutate (în kg)
3
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
FORMPART
OCAP
OCAP
FEBI BILSTEIN
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FRAP
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORMPART
FORMPART
MALÒ
VEMA
VEMA
STARLINE
STARLINE
STARLINE
MAPCO
SIDEM
KLOKKERHOLM
A.B.S.
MEYLE
BIRTH
BIRTH
PROFIT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
MAGNETI MARELLI
3RG
JP GROUP
JP GROUP
TALOSA
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
NK
NK
STELLOX
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
MAXGEAR
OEM
TRISCAN
KAGER
METZGER
METZGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RTS
AYD
RUVILLE
RUVILLE
DITAS
RIW
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
FIRST LINE
FIRST LINE
RIW
RIW
MOOG
MOOG
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
TRW
MONROE
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
FARE SA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.