Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 60 92 9638
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
60 92 9637
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
partea de jos
Greutate (în kg)
2,2
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
OCAP
ASMETAL
ASMETAL
OCAP
KLOKKERHOLM
DIEDERICHS
DIEDERICHS
MEYLE
A.B.S.
ASVA
FEBEST
ASVA
FEBEST
VEMA
MASTER-SPORT
FEBI BILSTEIN
ASAM
ASAM
AUTOMEGA
ASAM
ASMETAL
3RG
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
SASIC
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
MAPCO
MAPCO
NK
MAPCO
RENAULT
DACIA
STELLOX
SIDEM
METZGER
RENAULT
DACIA
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
RENAULT
DACIA
RENAULT
DACIA
OEM
ASHIKA
JAPKO
MAXGEAR
SASIC
SIDEM
RENAULT
DACIA
TRISCAN
KAGER
KAMOKA
BOGE
RTS
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
FENOX
BIRTH
JAPANPARTS
LYNXauto
FENOX
DENCKERMANN
RIW
RIW
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
TRW
MONROE
MDR
PATRON
QH Talbros
MOOG
FEBEST
FARE SA
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.