Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 60 92 4251
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
60 92 4252
Dimensiune conus [mm]
18
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
2,5
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
FEBEST
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
ASMETAL
ASMETAL
OCAP
OCAP
DIEDERICHS
MEYLE
ORIGINAL IMPERIUM
MALÒ
A.B.S.
FORMPART
FORMPART
VEMA
VEMA
FEBI BILSTEIN
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
FRAP
FRAP
AUTOMEGA
3RG
STARLINE
SASIC
SASIC
TALOSA
FORMPART
SPIDAN
JP GROUP
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
MAPCO
MAPCO
NK
FARE SA
NK
SPIDAN
METZGER
SIDEM
KLOKKERHOLM
OEM
TOPRAN
MAXGEAR
SASIC
RENAULT
RENAULT
RENAULT
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAMOKA
BOGE
BOGE
RUVILLE
RTS
RTS
AYD
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
FENOX
BIRTH
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
OPTIMAL
OPTIMAL
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
KEY PARTS
MONROE
MONROE
FEBEST
FEBEST
FEBEST
FEBEST
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MOOG
RIW
RIW
FARE SA
MGA
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.