Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 60 92 2133
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
60 92 2132
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
stanga
Greutate (în kg)
2,500
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
BENDIX
OCAP
DIEDERICHS
DIEDERICHS
OCAP
OCAP
JP GROUP
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
A.B.S.
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FEBI BILSTEIN
VEMA
FRAP
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
AUTOMEGA
3RG
MAPCO
3RG
SASIC
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
JP GROUP
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
NK
NK
SIDEM
SPIDAN
METZGER
SIDEM
EUROBRAKE
KLOKKERHOLM
OEM
TOPRAN
ASAM
MAXGEAR
MAXGEAR
SASIC
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAMOKA
KAMOKA
BOGE
BOGE
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
FENOX
BIRTH
LYNXauto
COMLINE
BIRTH
DENCKERMANN
DITAS
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
MONROE
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MOOG
MOOG
RIW
RIW
RIW
RIW
MGA
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.