Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 50 94 0623
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
50 94 0624
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
4,9
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
STELLOX
CAUTEX
ASMETAL
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORD
FORD
FORMPART
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
STARLINE
STARLINE
ASVA
A.B.S.
ASVA
FEBEST
SASIC
SASIC
PROFIT
VEMA
AUTOMEGA
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
VOLVO
VOLVO
3RG
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
UNIGOM
UNIGOM
TALOSA
TALOSA
FEBI BILSTEIN
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
NK
OEM
NK
NK
NK
MAPCO
MAPCO
STELLOX
STELLOX
SPIDAN
METZGER
EUROBRAKE
EUROBRAKE
SIDEM
MEYLE
MAXGEAR
STELLOX
STELLOX
SASIC
TRISCAN
SIDEM
SIDEM
SASIC
SASIC
KLOKKERHOLM
RUVILLE
RTS
AYD
BORG & BECK
BORG & BECK
FENOX
BIRTH
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
FENOX
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
FIRST LINE
FIRST LINE
FEBEST
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
RIW
RIW
RIW
RIW
FIRST LINE
AUTLOG
FORTUNE LINE
G.U.D
TRW
KEY PARTS
MONROE
FEBEST
FEBEST
FEBEST
DELPHI
FARE SA
VAICO
VAICO
MOOG

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.