Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 50 73 0065
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
50 73 0066
Culoare
negru
Material
tabla de otel
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
dreapta
Greutate (în kg)
2,525
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
FORD
FORD
ASMETAL
FORD
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORD
FORD
FORD
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
FEBI BILSTEIN
MAPCO
MAPCO
STARLINE
ASVA
A.B.S.
FRAP
ASVA
FEBEST
MASTER-SPORT
VEMA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
PROFIT
KLOKKERHOLM
FORD USA
FORD USA
FORD
FORD USA
AUTOMEGA
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
3RG
SIDEM
3RG
TALOSA
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
OEM
STELLOX
MAPCO
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
EUROBRAKE
MEYLE
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
BOGE
METZGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RTS
AYD
FORD USA
FORD USA
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
FENOX
BIRTH
LYNXauto
FENOX
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DITAS
FIRST LINE
FEBEST
FEBEST
MOOG
MOOG
FLENNOR
KAWE
RIW
RIW
RIW
REDAELLI RICAMBI
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEY PARTS
MONROE
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.