Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 40 93 4213
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
380
Tip legatura
brat suspensie
Articol extins/Info extins
cu material aditional
Partea de montare
Axa spate ambele parti
Partea de montare
deasupra
Greutate (în kg)
2,203
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OCAP
BENDIX
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
Metalcaucho
OCAP
AUTOMEGA
FARE SA
ASMETAL
OCAP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
SAAB
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
SAAB
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
SAAB
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
SAAB
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
SAAB
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
SAAB
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
ORIGINAL IMPERIUM
MALÒ
FORMPART
TOPRAN
A.B.S.
VEMA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
3RG
STARLINE
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
FEBI BILSTEIN
UNIGOM
UNIGOM
OEM
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
OPEL
OPEL
OPEL
SPIDAN
TALOSA
KLAXCAR FRANCE
NK
3RG
SPIDAN
GSP
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
MAPCO
MEYLE
MAXGEAR
STELLOX
SIDEM
TRISCAN
KAGER
KAMOKA
METZGER
SIDEM
SIDEM
RTS
RUVILLE
AYD
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
KEY PARTS
MONROE
RIW
RIW
MOOG
MOOG
PATRON
QUINTON HAZELL
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.