Brat, suspensie roata Marire poza

Brat, suspensie roata

OEM: 32 73 0018
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
32 73 0019
Material
fonta de aluminiu
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
spate dreapta
Greutate (în kg)
1,74
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KLOKKERHOLM
OSSCA
OCAP
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
TOPRAN
FORMPART
FORMPART
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORMPART
FORMPART
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
STARLINE
STARLINE
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
VEMA
FRAP
A.B.S.
PROFIT
PROFIT
AUTOMEGA
OEM
SOMORA
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
OCAP
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
TALOSA
MAPCO
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
NK
SPIDAN
STELLOX
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
REDAELLI RICAMBI
MAXGEAR
TRISCAN
KAGER
METZGER
AUDI
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
AYD
RTS
RTS
KAMOKA
RIW
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
BIRTH
BIRTH
BUGIAD
LYNXauto
FENOX
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEY PARTS
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA
VAICO
MOOG
MOOG
MOOG
FEBEST

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.